min 12 december dag

idag vaknade jag typ kl 9-10. Jag åt och sen började jag städa, det är typ 3 gången jag städar på detta året (a'
men efter det så fixade jag mig och sen stack jag o min familj och åt. Det var julbord i en kyrka som dom brukar gå på varje söndag. det var riktigt trevligt, vi åt en massa, körde en massa lekar och vi fick en överasskning från barnen som var där. dom gjorde en teater och sjöng riktigt gulligt var det eftersom dom är små. efter det så sjöng vi för två stycken som hade fyllt år så till efterrätt fick man kaffe, bakelser och tårta. Sen stack jag, min kusin och min farmor hem, medans dom andra stannade kvar. men nu är alla hemma och chillar.
Riktigt rolig dag & riktigt god mat. Jag har i allafall haft en riktigt bra dag & hoppas ni också har haft det.

Puss
// carlafigueroa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0