lååååångt inlägg

hej,
nu ska jag blogga lite om idag & igår,
igår, så va jag ju med anna, vi stack till norre och träffade amanda, och så va de rockkonsert.
de lär förjävligt ! de va ba jonna som va grym.
sen så sprang vi till amandas bus, hon åkte hem och sen va jag och anna i araby lite, sen ringde jag jille, för jag skulle hämta min mössa.
sen träffade vi honom, va typ med honom i en timma, tog bussen och så sooomnade jag, :o
_____

och idag har jag träffat amanda :) vi va istan och chillade hon köpte julklappar till sina föräldrar och sin bror :)
sen så stack jag hem vid 2 och så fixade jag mej duschade och så, sen åkte vi på julfest i bowlinghallen, de va disco bowling, de gjorde de ennu roligare och fetare,
jag kom typ 3a ^^

bilder från igår :






HAHAHAHA









JAG ÄLSKAR DEJ !! <3







___________________________________________________________________________

Bilder från idag :













men de va skit kul, sen åkte man till statiol och köpte cola. sen när vi skulle gå från bilden sa jag till min papap. " pappa titta " sen låg jag i snön :( fick skit ont haha,
men de va kul :o



// vanessa


Kommentarer
Postat av: F <3

BLOGGA, FORTSÄTT BLOGGA asso ni bloggar ju men inte så ofta :P men jag tycker bara ni ha en bra blogg så vill se er blogga :)

2010-12-28 @ 22:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0