ffredag♥

bloggen va helt cp igår man kunde inte logga in elr något ;o

hej,
ni kanske tänker, vanessa bloggar mest och sånt, joo de e sant men carla bor hos sin mamma varannan vecka, och hon har inte alltid tillgång till data och så.. de är typ därför hon inte kan blogga.

somsagt, de är nu fredag, ska dra till anna snart och jag har faktiskt varit hemma hela veckan utom i måndags som jag va med sandra o va på natalies lucia.
imon ska jag och familjen och hela taekwondon till bowlinghallen och ha feting kul förraåret va de gryyymt kul, kom lite sent för jag va innan med anna baban&fatmir xd
men detta året ska jag komma i tid och va där hela tiden :)



nu drar jag till anna :D
// vanessa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0