Dag 07 – Min bästa vän

flååt att jag e seg.
har verkligen inte haft ngn lust att blogga på sistonde, men nu är jag på fötter!

min allra bästavän är anna magnusson.
hihi, hon är den enda som förstår mej och verkligen tro på mej.
vi har massa med minnen och vi gör allt tillsammans. jag kan komma till dej när jag vill. ba jag säger " jag kommer till dej nu är de ok ? "
de är förde mesta alltid ok. ibland några undantag. men javet att jag alltid är tryggast hos dej !
om jag inte hade haft dej hade jag inte kunnat leva.
du är mitt allt och vi har hållt ihop så länge så man kan inte kalla våran vänskap oäkta!
du har störst plats i mitt hjärta och kommer alltid att ha de !
jag älskar dej mest! och jag hoppas duvet de ! :*



// vanessa

Kommentarer
Postat av: anna

awee älsklig, i miss u,

du är bäst , inget utan dig ,<3

2010-12-15 @ 14:15:29
URL: http://aannamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0