cpad dag + lucia !

hejsan,
idag på morgonen kom lilla sandra och underhållde moj,
sen vid 8 stack vi till skolan, och då va de lucia tåg.. de va riktigt bra, men synd de som hände.. hoppas allt går bra med dej ****.
sen efterlucia tåget stack vi tillbaka till skolan helt förstörda...
fikade, sen hade vi en kort rast, stack till ica med sandra.
och idag är nog min turdag, hittade min nyckel :D så jäääävla glad :D
efterskolan stack jag o sandra till subway och jag åt lite, sen stack vi hem till henne och hon pluggade lite, sen drog vi vidare hem till mej,
vid 7 åkte jag,mamma,pappa & sandra till furutåskolan och kollade på lucia tåg,
de va sjukt bra :D
efter fikade vi lite och sen åkte vi hem till mej, och tog en massa bilder,
haha jag älskar dej sandra :D <3

















hahah, gulligaste bilderna ju:D
// vanessa


Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha söta bilder :D <3

2010-12-13 @ 20:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0